U podatke nisu uključeni rezultati prodaje OPG-ova online kanalima koji su osjetno porasli.
Ove su godine građani za uskrsne blagdane potrošili 1,2 milijardi kuna, što je za 14 posto manje u odnosu na isto razdoblje lani, kada je potrošnja iznosila 1,4 milijarde kuna, objavila je Hrvatska gospodarska komora (HGK).
U ove brojke nisu uključeni rezultati prodaje OPG-ova online kanalima koji su osjetno porasli u posljednjih nekoliko tjedana, rekla je direktorica Sektora za trgovinu HKG Tomislava Ravlić te dodal da je
“Iako je pad osjetan, te brojke pokazuju da gospodarstvo nije stalo, unatoč posljedicama zabrane i ograničenja rada zbog koronavirusa“, istaknula je Tomislava Ravlić, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
Uzme li se u obzir da u spomenute brojke nisu uključeni rezultati prodaje OPG-ova online kanalima koji su osjetno porasli zadnjih nekoliko tjedana, može se zaključiti da se zasad sasvim solidno nosimo s krizom, odnosno da nema drastičnog pada potrošnje kojeg su se svi pribojavali, dodaje Ravlić.
Prema podacima Porezne uprave, od Velikog četvrtka do Uskrsnog ponedjeljka ukupno je u trgovini fiskalizirano 976 milijuna kuna, a u trgovini na malo 838,2 milijuna kuna.
Photo: Unsplash