Radionice financijske pismenosti učenicima su korisne, a 95% ispitanika bi je preporučili drugima, pokazuje istraživanje u sklopu projekta Financijska pismenost u mojoj školi
U okviru projekta „Financijska pismenost u mojoj školi“ sufinanciranog od strane Ministarstva za znanost i obrazovanje održano je 15 radionica za učenike osnovnih i srednjih škola Požeško-slavonske, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske, Primorsko-goranske županije i Grada Zagreba u ovoj školskoj godini.
Na radionici učenici uče kako odgovorno upravljati svojim novcem, planirati troškove, kako voditi osobni proračun, razlikovati debitne od kreditnih kartica, te kako štedjeti i ostvariti financijske ciljeve.
Pomoću evaluacijskih listića ocjenjivala se razumljivost, korisnost i zanimljivost po pojedinim temama, koje su sve ocijenjene vrlo visokim ocjenama, pokazao je evalucijski izvještaj. Podjednako dobro (ukupnom prosječnom ocjenom 4,6) ocijenjene su teme odgovorna potrošnja, osobni proračun i financijski ciljevi, dok je tema platne kartice ocijenjena sa 4,5. Podjednako su dobro ocijenjeni elementi razumljivost i korisnost radionice (4,6), a većini učenika (95%) radionica nije bila previše stručna.
Korisnost sadržaja radionica
Kao najkorisniji sadržaj prema pet ponuđenih odgovora na pitanje koja će im tema radionice najviše pomoći u upravljanju novcem, najviše se izjasnilo za temu osobni proračun (30%) i razlikovanje potreba i želja (25%), za razlikovanje odgovorne od neodgovorne potrošnje 17%, određivanje financijskih ciljeva 17 % te razlikovanje debitne i kreditne kartice 11%.
Većina se učenika (95%) izjasnila da bi preporučili radionicu financijske pismenosti drugima.