Blog

pro
19

Zašto je štednja za mirovinu najvažnije ulaganje

Hrvatske su mirovine najniže u Europskoj uniji, a u budućnosti će biti još manje, zato treba samostalno ulagati za bolju budućnost.

Piše:  Štedopis | Osiguranje za početnike
VIŠE
pro
18

Mladi svjesni da o mirovini treba početi brinuti odmah nakon zaposlenja

Mladi od 18 do 25 godina smatraju kako će im život u mirovini biti sigurniji ako će odgovornost za mirovinu više biti na pojedincu, pokazalo je istraživanje Udruge društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava (UMFO).

Piše:  Štedopis | Događanja . FINspiracija
VIŠE
pro
16

Zbog čega su kamatne stope promjenjive

Kamatna stopa mjeri cijenu novca, a kao i na svakom drugom tržištu – cijena ovisi o odnosu ponude i potražnje.

Piše:  Štedopis | FINspiracija . Zanimljivosti
VIŠE
pro
02

Štedopis caffe Zagreb

Na edukativnom kvizu o financijama za mlade, studenti u Zagrebu pokazali koliko znaju o novcu i financijama općenito. Najbolji su osvojili vrijedne nagrade.

Piše:  Štedopis | Događanja . FINspiracija
VIŠE
stu
30

Japanci financijski nepismeniji od Amerikanaca i Europljana

Svega 43 % Japanaca zna izračunati koliko će vrijediti određena suma novaca uz kamatnu stopu od 2 posto godišnje na štednom računu nakon 5 godina, u odnosu na 75% Amerikanaca ili 67% Njemaca.

Piše:  Štedopis | FINspiracija . Zanimljivosti
VIŠE
stu
28

Što je impulzivna kupnja i kako je izbjeći

Andrea Razum asistentica je na na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i za www.stedopis.hr piše o zamkama neplanirane potrošnje.

Piše:  Štedopis | FINspiracija . Zanimljivosti
VIŠE
stu
21

Financijska pismenost je važna za poduzetništvo i zapošljivost mladih

Postoji veliki jaz između financijskih znanja i vještina mladih i onih koje poslodavci trebaju, pokazalo je najnovije istraživanje JA Europe i Visa Europe o financijskom obrazovanju mladih u Europi.

Piše:  Štedopis | FINspiracija . slider . Zanimljivosti
VIŠE
stu
19

Ne nasjedajte na lažne online ponude i oglase

Upozorenje građanima iz Hrvatske udruge banaka: Ne nasjedajte na lažne online ponude i oglase kao što su “HOT SALE”, “80% OFF”, “Discount Sale”…

Piše:  Štedopis | FINspiracija . Zanimljivosti
VIŠE